Valuta:

Verzenden & retouren

Verzenden & retourneren
Alle producten op onze website zijn verzendkosten-vrij voor het grootste deel van de regio's over de hele wereld. We proberen ons best om onze klanten te helpen snijd de kosten omlaag en wensen u genieten van winkelen bij ons. Nadat u uw bestelling te plaatsen en af ​​van de betaling, zal een bevestigingsmail van betaling worden verzonden. We moeten de bestelling voor te bereiden in 12 uur en de tijd die we verzending van het pakket, zullen wij u op de hoogte van de tracking ref en de website waar u uw bestelling kunt volgen. We kunnen verzenden naar de meeste landen via USPS en EMS International levering. Houdt u rekening met extra tijd voor leveringen aan internationale adressen. De geschatte tijd is 3-5 werkdagen. Werkdagen zijn maandag - vrijdag met uitzondering van feestdagen.
Levering aan vele countries.If u van deze regio's, neem dan contact met ons op via e-mail en wij zullen u de gedetailleerde verzendkosten infomatie geven.
Return, Refund, Exchange veelgestelde vragen
Q: instructies over het inleveren Defecte Goederen
A: Voor het retourneren van goederen, neem dan eerst contact met ons om de problemen die je ondervindt te bespreken. Normaal gesproken duurt het 2 weken om goederen terug te keren naar ons door Post Office.
Q: Beleid van de Terugbetaling en uitwisseling
A: We zullen proberen ons best om ervoor te zorgen dat de verscheept naar onze klanten producten zijn in de beste conditie
(1) Teruggave Wij zullen u een volledige terugbetaling zodra wij het product in kwestie heeft ontvangen. Echter, moet u betalen voor de eerste en de terugkeer verzendkosten. En wij zijn niet verantwoordelijk voor geretourneerde producten verloren in post. Onze website kan een volledige terugbetaling voor de kwaliteit problemen zoals niet opgeven:
"Ik heb mijn gedachten veranderd over dit product."
"Het product is niet wat ik kan me voorstellen dat te zijn."
"Ik hou niet van dit product nadat ik het heb ontvangen."
Je kunt niet veranderen of het product retourneren als je niet van de grootte en de kleur. Kies de juiste maat en kleur zorgvuldig alvorens te kopen.
(2) Exchange Wij bieden beleidsuitwisseling in de voorwaarde dat er een aantal voor de hand liggende kwaliteit problemen van de items Als u uw "ongedragen" producten te vervangen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, dan kunt u naar onze live support komen of stuur ons een e-mail en wij zullen u vertellen hoe het probleem op te lossen. U kunt een uitwisseling van hetzelfde product of een product van dezelfde waarde te kiezen. We zullen een nieuw item aan u te verzenden zodra we het item in kwestie. Echter, moet u betalen voor de originele en de terugkeer verzendkosten. En wij zijn niet verantwoordelijk voor geretourneerde producten verloren in post.
Terug